25 augusti 2009

Lasse

Tror inte att det undgått någon att jag tycker att Lars Winnerbäck står över alla artister på klotet.

... att lyssna på honom får mig tömd på allt jobbigt, värk, dåligt humör, taskigt bredband, vad som helst...

Det spelar ingen roll om det är en sorglig text, eller en rockig festlåt.
Har fått tag på riktigt bra högtalare till datorn, så jag spelar bara Lasse just idag.



Jag och min älskade brorsdotter Mimmi ska gå och se honom i Arena Skövde den 3 november, 2 dagar innan min födelsedag.
Längtar ... vi har sett honom tillsammans 2 gånger innan och Mimmi tycker lika mycket om honom som jag =)
Innan dess kommer nya albumet och en bok med texter och ackord (får lära mig spela gitarr tror jag) och jag har redan förhandsbokat dem på CDON så de kommer direkt i lådan fortast möjligt.



Ni kan lyssna på den på Lars MySpace.



Stor kram

Inga kommentarer: