13 januari 2009

Awards


har fått en så fin award av några vänner!



Den här awarden har jag fått av Ulrica, Inger, Maria och Michaela. Är stolt och rörd över att dessa tjejer tycker om mig på detta vis!
Det första jag gör är att skicka tillbaka den till er!!!

Detta är “kriterierna” för denna award! Dessa utsedda bloggare är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare.
Fast jag nöjer mig med 6.

Så här kommer mina tjejer =)
Sofia
Anna
Helena
Miranda
Nathalie
Petra


5 kommentarer:

Anna sa...

Tack så mycket :D
Jag har inte hunnit göra en LO :( trots att jag fick några dagar till på mig... Men jag ska göra den nu så kan du få se den iaf ;P

Kramar

Anna sa...

Nu kan du se mitt (mycket sena) bidrag till den senaste fredagsutmaningen i min blogg :)

Anonym sa...

DU ÄR VÄL VÄRD DENNA AWARD ska du veta tycker att den kontakten vi har haft hittills visar vilken fin människa och vän du är Marit:) Man ska skriva i sin blogg och hälsa på när man har tid, ork och lust. Jag forstår dig mycket väl för jag har också varit tröttheten själv sista tiden. Var hos läkaren i går och allt ser mycket bättre ut en för några veckor sen men jag fick förvänta mig att det kommer ta tid för kroppen att återhämta sig där jag var innan dessa jobbiga veckor då kroppen har varit med om så mycket stress och sjukdom. Det är bara att ta en dag i tagit,se framåt och invänta bättre tider:) Sköt om dig min vän och ta hand om dig så hörs vi när vi hörs jag forstår och tänker på dig:) Kramisar i massor från lilla Inger

Michaela Lejonberg sa...

varsågod! Det var så lite! Allt bra?
Har sett dina mail. Har bara inte riktigt bestämt mig ang. ramarna o slicen för tillfället. Mamma hade inte råd med slicen just nu och vi skulle köpa den ihop. Blir det fler förbeställningar i vår?

Har flörtat med Peter ang. slicen och han tyckte det räckte med pryttlar nu när jag fått min systemkamera. Gubbar alltså!

Anonym sa...

Åååh tack så mycket!!!!! Såg det inte förens nu! tack så hemskt mycket!!