15 december 2008

Award time =)

Är stolt och glad och lite mallig ;-) för jag har fått en award av min kära söta blogväninna Ulrika, ni känner henne nog bättre som Mysmumlan =)



Självklart ska jag skicka den vidare.

Dessa kära bloggtjejer får den av mig:

Anna - Ronjabus

Bittan

Catrine

Helena (som just nu är i Kina för att möta sin dotter Ida!!!)

Inger (tack för det underbara julkortet!!!)


Sen finns det ju tusentals bloggar som är värda en award, men det är dessa jag belönar idag ;-)

Reglerna är sådana:
1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera minst 5 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.


Sen har jag också fått en award av Michaela! Tack söta för den!!! Vi ses på lördag!



Denna award skickar jag vidare till:

Anna - Annyt

Susanne

Mirabyll

Miranda - min älskade brorsdotter

Myamia

Scrapjo - superduktig tjej!!!

Erica

Regler:
1. Den som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den blogg du fick awarden ifrån.
3.Ge den vidare till sju andra bloggar och länka till dom.
4. Lämna ett meddelande på deras bloggar att de fått en award.

Och till sist! Men nästan den finaste =)

Nobelpris i mammaskap =)
Superglad för den! Tack Michaela!!!

Den skickar jag speciellt till Ulrika, men även till alla mammor därute!

Duracellmamman som stiftade årets Nobelpris inom ämnet Mammakunskap, vill uppmuntra Dig som fått det här fina priset lite extra. Lottar av den anledningen ut 3 spa-kitt till tre av pristagarna! Vill även Du ta del av chansen till SPA-kittet, lämna en kommentar under det här inlägget! (inget krav, utan delta om Du har lust)

Kram på er!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Å ETT JÄTTESTORT GRATTIS TILL ALLA DINA AWARDS JAG FORSTÅR ATT DU ÄR MALLIG DET HADE JAG VARIT OCKSÅ:)
Tack också snälla goa du för min AWARD vad du är gullig:) Du är väl värd Julkortet och tyckte du om det så blir jag bara GLAD:) Sköt om dig och hoppas att du mår lite bättre nu! Kramisar i massor massor från lilla Inger

Anonym sa...

Vad gullig du är. Tack så jättemycket!

Jag kan inte på lördag, det hade varit jättekul. Vi ska ha julbord på jobbet... dagen innan ; D

Stor kram o tack för att du tänkte på mig

Anonym sa...

Tack snälla för den fina awarden!! Blir så rörd och glad!!

Gillar dina skiser mycket, har tyvärr inte haft så mycket tid för att pyssla de senaste dagarna, men jag ritar av varje skiss för framtida kort..

Kram, Erica

Anonym sa...

Tack så hemskans mycket för den utmärkelsen, det var min första och jag blev sååå glad.
Kram Catrine

Mirabyll sa...

Tack snälla! Va glad jag blir!

Anonym sa...

nämen oj...den missade jag *skäms*...TUSEN TACK!! ska se vilka jag ska skicka den vidare till