26 oktober 2008

Mässa på lördag!!!




Glöm inte att det är scrap- och kortmässa på lördag!
Tibro Folkets Park kl 10-17.
Inträde 50 kr och inträdesbiljetten gäller som lott med dragning kl 16.00.

Dessutom är det maratonträff kl 10-21 så glöm inte anmäla dig till den om du inte redan gjort det. Det finns platser kvar!
Anmälan skickar du till craftyxmas@gmail.com snarast!
Pris 100 kr och då ingår tillträde till mässan hela dagen, läsk, frukt, godis, utlottningar (kl 15) och utmaningar.
Dessutom blir det flera tävlingar under dagen som sponsras av våra deltagande företag!

Missa inte allt detta!!!

Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej och god morgon på dig Marit:)
Du undrade över Smärkliniken, jag var tyvärr med om riktig otäck bilolycka för ca ett år sedan. Fick nack, rygg och muskel skador som jag har haft plågor med sedan. Det är därför det blir så mycket pyssel kan inte sova mera en ca 2-3 timmar pr dygn då jag inte klarar av att ligga ned, att sova sittande fungerar inte alls. Sedan ett lite tag så kom jag in på Smärtkliniken och håller på att få hjälp där med mina smärtor å skador och så här långt så är jag positiv å säker på att dom kan hjälpa mig. Ha en TOPPEN dag och vecka å sköt om dig nästan 40 åringen :) När du har tid,lust och ork så finns där en ny rund ask att titta på KRAMISAR från lilla pyssel Inger