10 oktober 2008

3 till *suck* / 3 more *sigh*

Igår var jag hos min kära väninna Sofia och pysslade.

Gjorde mina vanliga askar, för det ska ju bli ett gäng innan julmarknaden 1 advent.
Målade lite också... fick söta Penny Black Christmas Critters-stämplar av kära Malin på posten och de måste jag ju använda =)

Yesterday, I was at me dear friend Sofia's and I made 3 more boxes.
I also did some painting with my Pro Markers and my new Penny Black Christmas Critters stamps.
Dear Malin sent them and they are so cute.



Jag har faktiskt gjort en LO också idag, men den har ingen rubrik än, så ni får se den när den är klar =)

I have actually made a layout today, but it have no title yet, so you'll have to wait to see that one =)





5 kommentarer:

Anonym sa...

Super nice! fasiken vad du är produktiv!

//Malin

Anonym sa...

Hej på dig Marit !
Tack snälla för besöket på min blogg och stort TACK för gulliga kommentarer som du skrev jag blev så himla GLAD! Jag är faktiskt 42 och fick mitt första barn när jag var 20 år och min son blev pappa när han var 21 så det ligger vist i familjen att få barn tidligt. Något som är himla positivt är att man orkar med sitt barnbarn som om det var ens eget och det är himla kul !!!
Present påsarna bygger jag från grunden från ett vanligt cardstock papper det är en liten fyrkant mall från panduro. Tänkte sätta mig och göra en present påse nu och photo varje steg så gått det går sen så lägger jag ut det på min blogg jag hojtar till när det är klart!!!
Du gör jo SUPER FINA saker gillade allt som jag såg hos dig! Ha en riktig trevlig fredag och välkommen tillbaka att besöka min blogg igen kramis från lilla pyssel Inger

Anonym sa...

Hej igen Marit !
Jag måste vara lite virrig farmor i dag jag svarade på en annans fråga till dig hon ville ha info om present påsar men du ville ha info om hur jag gör mina lådor SORRY !!!
Ibland är det färdiga lådor som jag köpt på panduro eller annan pyssel butik som jag klär och dekorerar sedan. Annars är det lådor som man får på posten eller när man köper något någon stans och man får det i en passande låda då är det dubbelsidig tejp och cardstock som jag klär lådan med på ut och insidan. Jag börjar alltid med att klä utsidan först sen, undersidan och till sist för att dölja brads och liknade som jag dekorerar lådan med så klär jag insidan av lådan till sist. Nästa gång jag gör en låda så ska jag forsöka ta bilder steg för steg då med så höjtar jag till. kramis från lilla pyssel Inger

Michaela Lejonberg sa...

Ååh va fina askar du gjort Marit! kramar

Anna sa...

Gu va fina dom blir :) Har börjat få inspiration nu ;)