15 september 2008

Linn 6 år idag / Linn 6 years today


Idag fyller vår skrutta 6 år.
Det är inte klokt vad tiden går, vi har haft henne i drygt 4½ år nu.

I morse väckte vi henne redan kvart i 7, så att hon skulle hinna öppna sina paket och titta på innehållet i lugn och ro.

Today is Linn's 6th birthday.
How times fly... We have had her for about 4½ years now, our litte sweetie.

We woke her upp extra early this morning so that she could get her gifts before school.

Here are some photos of our tired little girl.





She got her very most wanted My little pony =)



Black biker boots that were very desirable.

More photos will be shown later tonight or tomorrow.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad go´hon är! Hälsa och gratulera från mig och Alva! Kram!

Mya sa...

sååå söööt jubilar =) Jag älskade my little ponys när jag var liten, jag hade tom ett my little pony hus. Tyvärr är allt det borta, det är så trist tycker jag :( kram mya

Anonym sa...

Lilla sötnosen, tiden går fort, snart ska hon inte bara ha biker boots, utan en bike också...

Hoppas hon hade en nice födelsedag med massa glada vänner och släktingar, och kanske en och annan trevlig present också?!

//Malin