27 augusti 2008

A card...


Eftersom jag fick lite pappersspill över när jag gjort min senaste dubbel-126x-LOsar så använde jag dem till ett kort.
Vad länge sedan det var jag pysslade ihop något två dagar i rad.
Känner inspirationen ligga där och pyra hela tiden, men det är inte alltid så lätt att få ut den.
Men nu har det lossat lite i alla fall. Kan hända det släpper ännu mer efer helgens inköpsrunda på Formex - mässan där vi som har scrapbutik frossar och frossar i vad vi ska ta hem... tillsammans med en massa inredningspryttlar och annat kul.

Ni med vinstlotter kan skicka dem till mig, tack, så att jag kan ta hem riktigt många nya varor ;-)

Jag får peta dit lite text när jag vet hur det ska användas... Färgåtergivningen blev inte så jättebra, men jag orkade inte göra om det.

Since I got some leftovers from the LOs yesterday, I thought I might as well use them.
I made this card, with one of my favourite stamps, Penpal from Sugar Nellie.
I will put some text there as well, when I know how to use the card.








15 kommentarer:

Jeanette sa...

This is one of my favorite stamps as well. You did a beautiful job with this card! Jeanette

Anonym sa...

SUPERNICE!!!!! De är jättefina de stämplarna...!

Bodil sa...

Hallo chefen!
Jättesnygga layouter du gjort på Linn. Helt i min smak.
Skall du på mässan i Gbg? Åker ev dit söndag.
Ha det gott!

Anonym sa...

Jättefina kort =D Stämplarna är så söta=)

Kram

Anonym sa...

Åh så fint! Så snygga stämplar!
Nu vill vi veta vad du har beställt på Formex :-)
Kram!!

Lilian sa...

Hi Marit! Thank you for leaving a comment on my blog. It's lovely to meet you. :) I think your card is beautiful! Lovely coloring too! Have a great day!

Monique sa...

Love this card, wow, it's so beautiful!

Lisa sa...

det är det där fina pappret som så gärna skulle vilja ha men inte haft råd/tid/eller ens hittat det :(
men fina kort gör du, såklart :)
var har du köpt den söta "handgjort av"?

Mirabyll sa...

Så himla fint du har det här! Jag älskar bilderna och layouten från stranden! Jag längtar tills jag kan ta min lilla tjej till stranden med kameran! Tack för din kommentar i min blogg! Ha en bra kväll! // Åsa

Mya sa...

nu så hittade jag till dig :) de gamla länkarna funkade inte men de två senaste gjorde det :)
Jättefint kort oxå, nu ska jag kika lite hos dig :) mya

lillis70 sa...

Älskar sugar nellie!
Helts underbara LO´s på dottern(?), vackra färger och kul med många foton på!

Anonym sa...

Award till dig! Kolla min blogg

Lisa sa...

smart plan ;)
catrin skulle kolla på sitt jobb (typ...mini-ullared) så går det inte där vet jag vart jag ska vända mig :D

Eva sa...

Så mycket snyggt du har här i din blogg!
Ha det så bra :)
Eva

SCRAP DIDI sa...

tres belle carte j'aime beaucoup les image