12 juli 2008

Hej igen...

... har varit på turne med Linn och hennes 15-åriga kusin Mimmi i typ 10 dagar.

Vi for till Leksand och gick på Papperskraft (shopapde inte en endaste hÄngel, men väl en del papper och lite Prima-blad). Sedan vidare till Ängersjö där familjen hade fritidshus när jag växte upp.

Där hälsade vi på lite folk och sen åkte vi upp till Fredrika, eller rättare sagt Baksjöliden, i sydöstra Lappland.

Vi hann att scrappa lite där, försjälvklart hade vi grejorna med ;-)

Det ska jag visa upp senare!

Vi var några dagar i Stockholm också och hälsade på vänner och kusin Karolina och sen kom vi hem i tisdags kväll.

Det blev dryga 200 mil och det känns i kroppen ska jag säga, men det går väl över.

Har inte orkat pyssla sen jag kom hem, men jag har i alla fall färglagt några Sarah Key-stämplar som kom i onsdags.

Det har också kommit ett stort paket från USA och ett par borders från QK så de ska testas.

Bilder kommer bara jag orkar fota och lägga in.

Jag har också fått en award från både Lisa och Malin och det är jättekul!



Who gets the "Brillante Webblog Award"? Websites and blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.

Here are the Award Rules:
1. The winner can take the logo.
2. Place a link to the person that send you the award.
3. Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
4. Put a link to these sites on your Blog.
5. Write a comment on their Blogs that they've won an Award.
I will give the award to:

Anna (Ronjabus)
Anzan
Fru Gredelin (Bodil)
Kakan (Karin)
Mimmi
Sasha (Sandra)
Åsa

3 kommentarer:

Lisa sa...

hurru! maila ditt telenummer så ringer jag om vi åker förbi och har tid över :) jacobssonlisa@hotmail.com

Miranda sa...

och det har vart jättekul! :D

Anonym sa...

Tack vännen! Nu väntar vi på att få se korten du gjort med dina Sarah Key-stämplar :-) Kram!