14 december 2007

Boråsresa

I onsdags tog jag och Lisa (DecorCraft) bilen ner till Borås för att shoppa loss på Magnolia (och kanske köpa några julklappar ;-)).

Vi passade på att hälsa på Malin som är en av mina absoluta favoritscrappare.

Om inte Scrapbooking m.m. tar henne med i sitt DT snart, så... ;-)

Vi fick i alla fall förmånen att kika igenom flera av hennes album.
Himmel, säger jag bara... förutom att man fick mindervärdeskomplex för sina egna alster, så blev man så scrappingsugen att Magnolia-besöket blev dyrt!

Jag köpte bara en stämpel (och den var till Ida), och sen blev det en jättehög med papper...
Roligt var det i alla fall att få hälsa på och jag hoppas att vi ses snart igen!

Bortsett från scrap-shoppingen, så blev det faktiskt en julklapp till brorsdottern och en top och sjal till mig själv.
Lisa var duktig och köpte flera julklappar till sina barn.

Här ser ni mina nya fina papper:



Underbara papper från Cosmo Cricket, Basic Grey och lite andra märken.

Har ju glöm att visa en annan rolig sak jag köpt...
En Bind-It-All... med den kan man göra egna små böcker, album och en massa kul.
Jag köpte min utomlands ifrån (billigare), men den finns här i Sverige med i vissa butiker.



Den här ska jag ha mycket kul med =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad du skriver fint om mig då - generad .....
Superkul att träffas och du är välkommen på ett glas vatten eller annat...

Massa fint du köpt, hmm en sån bind it all - är jag liiiite sugen på... ser verkligen kul att äga!

Hur mår ni förresten?

Michaela Lejonberg sa...

Hej!
Det var väl en sån Bind-It-All du pratade om på Ardala träffen att du ville ha?! Kul att du fått tag på en nu. Vad skissböcker du skulle kunna göra nu... hahaha....
GOTT NTT ÅR
önskar Michaela