21 juli 2007

Nya LOs, äntligen har man lite flyt...


Har gjort 3 nya 12"-LOs på 3 dagar (hm, kvällar/nätter) och det känns skönt att det lossat lite.
Det har varit rätt trögt ett tag.
Den översta är plankad "rakt av" från QKs hemsida ;-). Hade ju både "rätt" papper och ett passande kort, så det kändes klockrent att låna upplägget.
De andra två är helt egen design.


Jag har använt Crate Paper och till texten har jag använt Beauty Queen (rev) och Studio (skinni mini) från QuicKutz.


Här har jag använt ett av mina nya härliga papper i shopen. Jag tycker att det är väldigt somrigt och härligt i färgen! Minialbum (rev) och Blossom (rev) från QuicKutz och pilarna har jag skurit ut för hand. Banden kommer från Making Memories.


Ett riktigt tjejigt papper som jag hittade på Magnolia passade perfekt till dessa kort på Linn och hennes dagisbästis Emma. Cardstock från shopen (Prismatics). Jag har använt 3D-lack både på titeln och de utklippta motiven från mönsterpapperet.
Till titeln har jag använt Finale (rev) och Beauty Queen (rev) från QK.

Inga kommentarer: