17 juli 2007

Allt för längesen...

... var det jag skrev här...

Inte heller har jag visat upp allt jag gjort.

Vet inte vart tiden tar vägen, men inte verkar den riktigt räcka till när man ska sköta butiken, butikens blogg, Figges forum, min blogg och dessutom allt som inte har med datorn att göra ;-)

Jag har ställt ut Figge ett par gånger och det har gått bra, han får fler och fler scrappade sidor i sitt album, dem kan ni se i Figges Forum.

Jag har sålt en del kort till vänner och bekanta, i en butik här i stan och dessutom har jag fått en liten beställning på kort till en butik i Göteborg, jättekul!
Kika in på deras hemsida: Seliinagården.
Det är min kära väninna Heli och hennes syster och dotter som har butiken. Superfina saker i butiken kan jag lova!

I alla fall... Lägger in lite bilder på vad jag åstadkommit senaste tiden. Ska försöka fota lite fler alster som jag gjort sedan jag skrev sist och lägga in dem med.

Inga kommentarer: