23 januari 2007

Jag har faktiskt skapat...

...bara inte här...

Nu var det ett tag sedan jag fick tummen ur att skriva och lägga till något i bloggen.
Jag har sålt av en del av mina dies (som jag aldrig använde) så det ska uppdateras också.
Sen har jag köpt Abigail Revolution, jäääättestora bokstäver ;-)

Det ser ut så här:


Och man får det i en snygg liten pärm...


Jag är sååå glad i det, och vill självklart genast köpa ett till av de nya stora alfabeten.
Kanske det blir det här...


Idag fick jag en helt fantastiskt stor RAK (Random Act of Kindness) av min kära väninna Helena (Landstoken)... se bara:

Fattar ni vad många öljetter jag har nu???
TACK snälla söta du!

Så till det jag skapat då...
Fick lust att scrappa ett ting igen, och mina foton behövde något lite större än de små flikfacken jag hade...
Så jag tog en vanlig Ikea-låda och klistrade på lite favoritpapper... Cowgirl Collection från Crate Paper.
Sedan stämplade jag med Jersey foamstamps och klippte ut lappar och klistrade på.
Blev jättenöjd.
Skar till flikar och laminerade dem så att de ska hålla. Till sist gjorde jag små lappar och skrev årtal på och häftade fast dem på flikarna. Då är de lätta att byta ut om man skulle råka scrappa klart ett år (ha, som om det skulle hända ;-)).
Så här snyggt blev det i alla fall...




3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj oj vilken stor rak du fått! Nu vill vi se layouter med öljetter i massor. ;) Den där fotolådan var ju inte så tokig.. Sådär fint borde jag också sortera mina gamla foton tills de hamna i album. Jättefin!!

Anonym sa...

Vilken fin låda något att ta efter har ingen låda till mina kort. Tack för kommentaren i min blogg! Jag färglägger med Distress ink. Gillar dom bäst.
Hälsn.
Lena

Anonym sa...

Jättesnygg låda! Älskar Cowgirl. Jag har nästan vuxit ur min fotolåda, kanske skulle göra en egen.